Prowadzenie gabinetu stomatologicznego - relacje z pacjentami

Data:

Konkurencja na rynku usług stomatologicznych jest duża, szczególnie w większych miastach. Dokonując wyboru gabinetu pacjenci kierują się wieloma względami: lokalizacja, ceny, rekomendacja rodziny i znajomych, opinie w internecie. Co robić, żeby to nas polecali, a po pierwszej wizycie zostali stałymi pacjentami – o tym w dzisiejszym tekście.

Zaloguj się aby czytać dalej

Zaloguj się

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak budować zaufanie pacjenta od pierwszego kontaktu
  • Jak powinna wyglądać pierwsza wizyta, czyli tzw. "przegląd" 
  • Plan leczenia - jak stworzyć optymalny i uzyskać akceptację pacjenta
  • Jak utrzymywać dobre relacje z pacjentami

Konkurencja na rynku usług stomatologicznych jest duża, szczególnie w większych miastach. Dokonując wyboru gabinetu pacjenci kierują się wieloma względami: lokalizacja, ceny, rekomendacja rodziny i znajomych, opinie w internecie. Co robić, żeby to nas polecali, a po pierwszej wizycie zostali stałymi pacjentami – o tym w dzisiejszym tekście.

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz

To banale stwierdzenie, ale prawdziwe! Warto zadbać, aby od samego początku budować zaufanie i profesjonalny wizerunek. Pamiętajmy, że pierwszy kontakt pacjenta z naszym gabinetem to często wizyta na stronie internetowej lub telefon. Informacje na stronie powinny być aktualne i łatwo dostępne. Dobrze jest oferować różne formy kontaktu: telefon, komunikatory

Spodobał Ci się ten artykuł? Zasubskrybuj nasz newsletter, aby nie pominąć kolejnego wpisu!

Zapisz się tutaj
Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Litopad Grudzien

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password