Hejt w internecie

Data:

Ostatnio radziliśmy, jak dzięki dobrej widoczności w sieci pozyskiwać pacjentów. Pisaliśmy o tym, że przed pierwszą wizytą pacjenci zazwyczaj szukają w Internecie opinii o lekarzach i gabinetach. Jeśli przeważają wśród nich głosy pozytywne, szansa na to, że zyskamy nowego klienta jest wysoka. Co jednak robić, jeśli opinie, które czytamy na nasz temat to krytyka, oszczerstwa, czy bezpodstawne zarzuty?

Zaloguj się aby czytać dalej

Zaloguj się

Jak reagować na negatywne opinie o swoim gabinecie?

Z tego tekstu dowiesz się:

  • W jaki sposób monitorować, co o nas piszą w internecie?
  • Jak sprawdzać wiarygodność i autentyczność opinii?
  • Czy i jak odpowiadać na negatywne komentarze?
  • Jakie kroki prawne mamy do dyspozycji w przypadku fałszywych opinii?

Ostatnio radziliśmy, jak dzięki dobrej widoczności w sieci pozyskiwać pacjentów. Pisaliśmy o tym, że przed pierwszą wizytą pacjenci zazwyczaj szukają w internecie opinii o lekarzach i gabinetach. Jeśli przeważają wśród nich głosy pozytywne, szansa na to, że zyskamy nowego klienta jest wysoka. Co jednak robić, jeśli opinie, które czytamy na nasz temat to krytyka, oszczerstwa, czy bezpodstawne zarzuty? 

Bądź na bieżąco

Żeby skutecznie reagować na dotyczące nas informacje zamieszczane w internecie, trzeba je przede wszystkim śledzić na bieżąco. W mediach społecznościowych dostajemy powiadomienia ilekroć ktoś skomentuje nasz post, albo oznaczy nas w komentarzu. Na Facebooku warto też dołączyć do popularnych grup lokalnych, których członkowie wymieniają się informacjami na temat usług stomatologicznych (np. Dobry lekarz w Warszawie, Dobry lekarz Kraków, itp.). Dobrze jest też regularnie

Spodobał Ci się ten artykuł? Zasubskrybuj nasz newsletter, aby nie pominąć kolejnego wpisu!

Zapisz się tutaj
Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Litopad Grudzien

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password